oj...

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist! I helgen har jag varit hos Christoffer och haft en riktigt lugn och bra helg. Har inte gjort något speciellt bara slappat. Synd bara att det alltid är dåligt väder när jag är ledig. Varenda gång, samma skit väder. Vi får hoppas på att det vänder. Regn när jag jobbar och sol när jag är ledig, tack!
Idag har jag lekt med Lovis och Amanda. Trevligt! Ungen är ju så söt så man dör. Sjukt att hon går. Hon går och går och går.. hon är ju så liten! Ser ut som en super liten bäbis som är ute och går. Hehe.

Nu slappar jag i sängen framför tvn och ska väl ta en dusch. Ny vecka, nya tag! Puh. Skönt att jag är ledig på torsdag iallafall. :)

Försökte ladda upp en bild på hjärtat, men det gick inte idag tyvärr ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0