Säger bara en sak

Hur ska jag orka jobba imorgon? Det funderar jag över varje kväll innan jag går och lägger mig. Lika så varje morgon när jag vaknar. Hur ska jag orka kliva upp? Och hur ska jag orka jobba? Men när jag väl är där så orkar jag ju ändå. På något sätt. Man måste ju helt enkelt. Gillar inte måsten. Vill kunna göra det jag känner för. Bara att inse att vuxenlivet har börjat på "riktigt". Och det tycker jag är sämst. Haha. Samtidigt som det är bra också, på några få vis. Men för det mesta så är det sämst. Har iallafall en snabb visit till Sundsvall imorgon att se fram emot. Blir en vända fram och tillbaka bara eftersom jag jobbar på tisdag morgon. Men det är ju alltid något positivt med att få vara ledig en dag, komma härifrån en liten, liten stund och att få pussa på älskling! :) Ska väl göra mig i ordning och bädda ner mig i sängen för att försöka få lite sömn. Nya tag imorgon! Som man brukar säga... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0