Mitt i veckan

Onsdag, onsdag... Mitt i veckan alltså. Blir jobb i tre dagrar till sen går jag på helg. Hade ett bra pass idag iallafall! 7-16, trodde aldrig att jag skulle tycka det passet var bra men faktiskt. Känns dom om tiden bara rinner iväg. Annat är det när jag börjar senare och jobbar till åtta. Hemska, hemska pass. Känns som man jobbat i hundra timmar. Hur som helst. Idag var jag och mamma ut till ljusne och hälsade på syster och Lovis :) riktig liten gounge!! Kryper gör hon nu också. Så duktig så! Det var iaf väldigt trevligt att få hälsa på en sväng. Skönt att göra annat också än att bara vara hemma eller på jobb.

Nu blir det tv och kanske en mumsbit.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0