Lördag

Äntligen lördag. Hade tänkt att jag skulle åka till Sundsvall med sex tåget men när jag kom till stationen så gick ser inget sex tåg. Jag hade kollat fel. Jävla skit! Snacka om att jag blev less då. Det var bara att åka hem igen då och vänta på det riktiga tåget, som går halv nio. Blir sen ankomst till älskling med andra ord. Men sånt är livet! Åker hellre ikväll än i morgon iallafall.

Nu sitter jag och drömmer mig bort.. Drömmer om framtiden när jag sitter på landet i mitt fina hus och har min hönsgård. Ja, det är väl inte många 20 åringar som drömmer om en hönsgård men jag är inte vanlig heller så. Inte normal heller. Jag är bara jag. Helst Skulle jag vilja ha en hel bondgård men det kan ju bli lite problematiskt. Får nog nöja mig med en hönsgård :) haha.

Polisen Isabelle med hönsgården. Haha! Fantastiskt! Gillar liksom inte min ålder. Inte för tillfället iallafall. Antingen vill jag vara barn och kan jag inte vara det så vill jag vara ännu äldre så jag kan få min jävla hönsgård och mitt jävla hus! Helst vid havet ;) Haha. Måste skratta lite åt mig själv tror jag... Men hur kul på en skala är det att vara 20?

Det kanske kommer ^^ haha. Nej då, så negativ som det låter är jag faktiskt inte. Men jag är väl en drama Queen antar jag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0