Jobb, jobb och lite mera jobb

Japp. För jag har inget annat liv. Är det så här det ska vara tills man blir pensionär? Isåfall vill jag bli det nu!!

Är iallafall ledig på söndag och måndag. Så dit längtar jag ganska mycket nu. Räknar ner dagarna.. Kan det snälla bli lördag klockan tre så jag får sluta, andas och leva? Idag kom jag hem 20:30. Äta mat, duscha, kolla lite på tv och nu ska jag sova. Vad hände med fritiden? Det ordet verkar inte finnas i mitt liv längre. Förlåt för att jag är gnällig, men jag känner för att gnälla och då gör jag det. Faktiskt. Haha!

En trevlig sak dock. Jag var och kollade på en lägenhet igår. And I like it!! Hoppas jag får den nu då. Skulle vara underbart :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0