Ett litet livstecken

Lever jag? Jodå, jag lever. Har bara inte haft någon ork till att blogga. Jag har liksom ganska fullt upp just nu och när jag inte har ett skit för mig så är jag för död för att orka. Men jag känner ändå att energin är på väg tillbaka. Det blir väl så här när man inte är van vid jobb plus tusen andra saker som man måste göra och fixa och dona.. ja, ni vet. Livet. Letar som en galning efter en lägenhet i denna lilla stad och det verkar ju omöjligt. Sen vet jag ju inte hur länge jag blir kvar i den här staden heller men jag vill ju ändå ha ett eget hem så länge, liksom. Orkar inte bo med mamma och lillebror så länge till... Så om det är någon som har en tom lägenhet så kan ni väl höra av er? ;) Nä, men vi hörs väl sen. Just nu väntar jag mest bara på lägenhet och VÅR. Jag älskar våren. Tulpaner. Sol. Ljusa färger. GE MIG VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0