.Alla.hjärtans.dag.

Just nu sitter jag på tåget och är på väg till min älskling i Sundsvall. Och idag är det alla hjärtans dag. Bara jag som har problem med att hitta present? Nä, tänkte väl det. Men det får bli som det blir. Det är ju trots allt tanken som räknas! Idag har jag jobbat.. Kan inte säga att jag har haft världens bästa dag direkt men det har väl funkat. Däremot så är mitt huvud lite överbelastat idag. Jag kan verkligen inte förstå hur det kan finns så många sura och otrevliga människor i världen. Men tydligen så kryllar det av sådana människor. Idioter överallt. Haha. Nu har jag iallafall fått skriva av mig det.

Hoppas ni får en fin dag! Själv är jag ledig i två dagar nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0