Det är soligt i Sundsvall idag

Det här fick jag med mig hem igår. Älskar't! Skinnbrallor, lång stickad och en lång skjorta. Strumpbyxor är ju ett måste till hösten, tycker jag. Hur mysigt som helst!
Nu sitter jag vid köksbordet och skriver cvn. Har till och med skickat iväg ett idag. Och det hinner nog bli fler utskick! Ska nog ta en promenad snart. Har en hemsk hosta som vägrar ge sig så det blir ingen springtur iallafall.. Jag som faktiskt verkligen hade hoppats på det. Men det får väl vänta tills imorgon eller onsdag då.
Igår kväll kom det en katt och myste med mig och Christoffer på uteplatsen. Tyvärr satt han kvar där och skrek hela natten. Samma sak imorse när vi klev upp. Får så ont i hjärtat och vill bara ta in honom, gosa och ge honom massa mat. Men förståndig som man är så vet man att man inte kan göra det! Så vi bestämde att om han sitter kvar där hela dagen och hela natten igen så tar vi in honom sätter upp lappar på hela området och om det inte finns någon ägare så får vi väl ringa djurskyddet eller något. Men nu är han inte kvar så vi får hoppas på att han bor någonstans och blivit insläppt där!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0