Blogg galen

Jag har märkt att jag på senare tid blivit lite tokig i bloggar och att jag blir sur när folk inte uppdaterar. Haha!
Snacka om att ha tråkigt om dagarna alltså.. Men ja, sånt är livet ibland. Iallafall för mig, just nu.
Livet är konstigt. Ena stunden har man så mycket att göra så man bara vill låsa in sig i en liten garderob och bara skrika och böla. Men sen vänder det ganska fort och så sitter man här och känner sig ganska... sämst.
Det är jobbigt det där. Det är väl meningen att männiksor ska ha rutiner? Jag har inte en enda rutin. Jag skulle lika gärna kunna bosätta mig i ett fängelse. Skulle förmodligen hända fler intressanta saker där än vad det gör i min värld just nu.
Nej, nu tar vi fram positiva Isabelle! Tänk istället på alla möjligheter som finns.. Haha.. ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0