Att bli en bättre människa?

Hur kan det finnas så starka männiksor?
Har ni missat programmet "En andra chans"? Då måste ni bara kolla in det. Vilka männiksor!! Jag blir så beundrad av sådana människor och jag blir så arg på mig själv som inte gör något av livet. Nä, det var kanske att ta i. Men vad jag pratar om är inte karriär, jobb och utbildning, utan att upptäcka och prova på nya saker. Man vet ju aldrig vad som kan hända i livet. En dag kanske man inte kan göra vissa saker och så sitter man här med en fullt fungerande kropp... Man måste ta vara på det man har. Allt är så värdefullt.
Äventyrslusten bubblar i mig och skriker "GÖR NÅGOT FÖR FAN!" Vad som helst..
Det ska jag försöka bli bättre på. Man ska inte vara så jäkla feg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0