tacosdag

Vilken mysig dag! Synd att jag knappt varit ute i det mysiga höst vädret idag. Det blev bara en snabbis till affären. Vad har Isabelle hittat på idag då? Jo, jag har träffat Lovis en sväng och såklart hennes föräldrar :) Underbara sötunge! Hur kan man inte bli glad när man möts av hennes lysande ansikte?
Annars har jag mest städat och fixat min garderob som såg ut som ett krigsfält! Jag har lagat mat med mina bröder, det blev tacos. Inte min favorit direkt men Adam ville absolut ha det så, det fick bli så eftersom jag är en sån snäll syster :)
Imorgon ska jag på arbetsintevju. Spännande! Så jag har även fixat lite med cv och sådant.
Nu ska jag ta en ost macka, hoppa in i duschen och sedan lägga mig framför tvn och vänta på John Blund.
En gammal bild på Lovis. Titta vad liten hon var! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0