förkylning

Sitter i min säng och snorar. Känner mig allmänt hängig idag och har ingen som helst ork. Att gå fram och tillbaka till köket känns ansträngande. Jobbigt det här med förkylningar! Hoppas den inte sitter i så länge..
Imorgon ska jag upp tidigt för att ta antingen tåget eller bussen till Gävle för att skriva språkprov. Känner mig ganska nervös nu då jag hört att provet ska vara väldigt svårt. Det blir väl sådana konstiga ord man aldrig hört!
Tror jag tar bussen så att jag har tid att virra omkring i Gävle. Sist jag var där gick jag vilse och fick ringa Ida som fick försöka hjälpa mig att hitta tillbaka så vi får hoppas på att jag hittar nu då! Kartor är väl inte heller min starka sida. Brukar för det mesta gå på intuition när jag ska hitta en plats. ;)
Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0