bläää

Hej hopp!
Hur är det i era liv? Hoppas dom är trevligare än mitt.
Känner mig nere och tycker att livet suger ganska hårt. Sover dåligt och orkar inte göra ett skit. Så jag måste försöka sätta igång med livet och göra något. Komma upp på morgonen och göra något. Blir tokig snart!!
Skulle kunna börja plugga vad som helst eller jobba vart som helst bara jag får göra NÅGOT. Annars finns det stor risk att  jag gömmer mig under täcket och stannar där tills jag blir en väldigt gammal tant. Men man kanske tynar bort om man glor in i väggen för länge? Känns som om jag redan börjat tyna bort. Tänk vad skönt det vore om man levde i en reklam film. En perfekt värld där allt jämt är helt fantastiskt underbart jämt.
Så är tyvärr inte livet. Det ska alltid bli något skit. Vad vill han där uppe egentligen?
Idag har jag iallafall varit på föreläsning och tvättat massa kläder! Alltid något.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0