Slut!

Idag klev jag upp kvart i åtta. Skyndade i väg till utbildningen och slutade där klockan fem. Hade inte sovit många timmar så jag var ganska trött, och det var det fler som va!
Efter utbildningen blev det raka spåret hem för att byta om till träningskläder och vidare till a-hallen för att köra ett riktigt killen pass med några trevliga flickor :) dock var det väldigt roligt och hon som ledde passet var väldigt söt vilket gjorde det ännu mer goodie! :)
Sen lagade jag mat, åt maten, hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen, kollar på tv och myser med ljus!

Imorgon blir det utbildning mellan 08:00 -17:00 sen åker jag och Ida ut till Amanda och Lovis och myser med julbak!

Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0