Ont i fötterna!

Dagen har spenderats tillsammans med Ida och hennes Robin, i Gävle. Först en lång tur på IKEA då dom skulle inhandla massa saker till hemmet. Själv köpte jag två babystolar (matstolar), båda till Lovis men en ska hon ha här hos oss och en ska hon ha hemma hos sig. Det blev även en tur inne i Valbo för att kika i affärer. Jag köpte dock inget! Mycket stolt;) men! Jag har faktiskt handlat årets första julklapp, till Lovis såklart! Hoppas hon blir glad för den, lillhjärtat! <3
Nu under kvällen har jag hjälpt till hos Ida och Robin med att sätta ihop en byrå och hänga upp draperier. Haha, mycket skratt och gröt i huvudet! Efter det satt jag och Ida, som två pensionärer, och löste korsord. Mysigt! Nä, nu ska jag göra lite vettigt här hemma innan jag kryper ner i sängen. Kan dock inte sova på nätterna men det är bara att hoppas på att sömnen kommer snart.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0