Myyys!

Hej på er!
Igår var jag med Amanda och Lovis på babysim. Kan lova att goungen var den som plaskade mest i vattnet, trots att hon var yngst. En riktig Kruger det! :) Efter det åt vi mat hos mamma och sedan tjockade vi oss i soffan med chips och godis. Amanda sov här inatt så att hon skulle kunna få lite sovmorgon, så jag klev upp med Lovis kvart i sju. Vi la oss i min säng och myste framför byggare Bob. Lovis ögon var stora som bowlingklot!
Sedan lekte vi lite, drygade oss med Adam som vägrade kliva upp ur sängen innan Lovis skulle äta och ta sig en tupplur.
Nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska bli halv två. Då ska jag till Miroi och visa mitt personligabrev till polishögskolan och sen ska jag ta mig tusan köpa mig en liten julmust och sätta mig framför datorn och skriva tusentals personligabrev som ska bli iväg mejlade. Ska även skriva ut på RIKTIGT hederligt papper som jag ska dela ut till varenda affär och företag som finns.
För ny är Isabelle riktigt trött på det arbetslösa och trökiga livet hon har! Nu jäklar smäller det ;) hehe.
Hur laddar man upp bilder från ajfånen då?? Fan, jag som har så mycket bilder.. Jahapp. Vi får ta det nästa gång då när jag lärt mig hur man gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0