Hemma igen

Ja, då är man hemma i Söderhamn igen då! Mitt andra hem, eller första hem kanske ^^. Kom hem till ett fint rum som mamma hade möblerat om och städat med hjälp av storasyster. Tack så mycket!:) Även akvariumet var fixat och nu har vi nya fina fiskar som bor där. Mysigt att ligga och kolla på firrarna med deras fina färger. Har varit i Sundsvall ganska länge. Skönt! Har sökt lite jobb och så.. Hade faktiskt en telefon intervju idag, så det var kul! Man kan alltid hoppas att min arbetslöshets period är över snart. Det är såå långtråkigt och segt. Jag blir lite nere när jag inte har något att sysselsätta mig med. Och vem blir inte det? Imorgon ska jag förbi Miroi en sväng och sen ska jag umgås med syster och hennes finaste Lovis. Längtar!! Ska pussa ihjäl Lill grodan!
Nä,men ha det gött så hörs vi. Ska kika lite på tv och sen försöka sova.
Ingen bild idag heller tyvärr. Vet inte hur man gör det med telefonen...  fortfarande :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0