valborgshelg

Lite foton från helgen.
I fredags var vi och käkade hos Christoffer's farmor och farfar där han även passade på att tvätta den nyinköpta bilen ;P Sen blev det mest bara mys på kvällen. Vi tog en tur med bilen, var på bio och sedan hem till soffan. På lördagen handlade vi saker till Christoffer's lägenhet och även utemöbler. På kvällen spelade vi spel tilsammans med Christoffer's kompis och hans flickvän. Det blev festspel, poker och dansspel. Lugn, trevlig och bra valborg med andra ord, vilket var mycket skönt! Idag tog vi lång sovmorgon och segade framför tv:n innan vi tog bilen till IKEA och inhandlade mattor och käkade mat.
Visst var jag duktig som gjorde chokladdoppade jordgubbar? :) Dom blev inte så fina, men dock jäkligt goda! Och med bubbel til så kunde det ju inte bli bättre!
Nu är jag hemma i Döderhamn igen.. inte så kul men jag är ju tvungen eftersom jag har körkortet att tänka på. Hade jag inte varit tvungen så hade jag definitivt stannat i Sundsvall. Dock är jag glad att jag kom hem till ett fint och nystädat rum. Tack mamma! :)
Nu mys och sen sova.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0