Tyskarna är inga teknikgenier.

Idag har jag varit på Driver. Jag har haft körlektion och pluggat en hel del på teorin. Klarade även en fas till idag:) Nu ska jag plugga lite kriminologi innan jag börjar med maten och efter det hoppar jag på tåget mot Sundsvall. Hoppas verkligen att det inte blir några förseningar, för då kanske jag missar eurovision! Det vill jag icke. Tydligen så kommer Sverige att avbryta sitt nummer och kliva av scenen om tekniken inte fungerar som den ska. Det har ju varit en hel del strul. Glas som inte sprängs och kameramän som inte fattar vart dom ska filma. Ska det vara så svårt? Vad är det för fel på tyskarna? :P Sverige fixade ju det där utan problem. Det krånglade ju igår också när dom spelade in det som kommer att visas inför jurygrupperna. Hoppas fan att det inte var helt åt helvete. Åh!
Skulle kunna skriva ett as långt inlägg om tävligen och tyskarna men jag antar att ni inte är lika intresserade som jag :P
Försöker dom förstöra för oss?
Nää, ha det så bra! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0