rubriker är onödiga!

Usch, vad jag tycker det är jobbigt när det händer något med djur. Speciellt när det gäller mina djur! Chippen kom in och var jätte svullen på benet igår och jag misstänkte direkt att det kunde vara ett huggormsbett. Så efter att ha sovit skit dåligt inatt, (eftersom jag har vaknat hela tiden och kollat så att han andas) åkte vi till veterinären som fick ta en titt på honom. Hon trodde också att det kunde vara ett sådant bett men att eftersom katter klarar sig bättre än hundar och ofta inte behöver någon behandling så behövdes inget göras. Ändå kostade det 540 kr! Det tycker jag är as dyrt för att klämma lite på en katt. Men jag får väl leva med det. Huvudsaken är att min bäbis mår bra :)
Dock ska han vara inne och vila sig ett par dagar. Lätt att få en katt att vila! Kan säga att jag inte har haft det så lätt att hålla honom still direkt :P
Nu blir det panpizza och sen plugg. Ha de gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0