jag hatar rubriker.

Hej på er!
Jag har varit utan internet i flera dagar. Guud, vad handikappad man känner sig! Men nu är det tillbaka, skönt. I måndags gjorde jag halkbanan och det gick jättebra. Haha, hade riktigt roligt faktiskt. Fattar inte att jag var så nervös? Man kan ju inte misslyckas. Eller tydligen, för det var en som gjorde det. Men det måste ju vara en på tusen? I övrigt har jag pluggat kriminologi och teori. Nu ska jag sätta mig och opponera på rapporter. Lärarna är som vanligt flummiga och jag förstår inte riktigt vad jag ska göra. Får hoppas att det löser sig...
Just det, tydligen ska jorden gå under den 21 Maj klockan 18:00. Det ska bli intressant att se om den gör det ^^ Detta enligt Bibeln, tydligen. Det är en gubbe som är helt övertygad om att detta kommer att hända. Men nja.. jag är nog ganska säker på att det inte kommer att bli så! Det är nog några hundra år kvar tills det händer, minst.
Vi får väl hoppas på det iaf. Jag har ingen lust att dö på lördag! ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0