Hm?

Hej hopp!
Idag har jag varit på Driver och haft körlektion samt tränat lite på teorin. Sen har jag suttit hemma vid köksbordet och försökt plugga på min rapport. Jag varvar plugg med att kika runt på internet ;) Men jag känner mig så jäkla trött på att plugga just nu. Den har ni inte hört förut va? :P Jag vill bara att kursen ska ta slut så jag får börja jobba! Har liksom ingen ork och energi. Blir super nöjd om jag blir godkänd mer orkar jag inte sträva efter på denna rapport.
Igår kollade jag på första semifinalen av eurovision. Det är ju pinsamt hur folk röstar. Hur i helvete kunde Grekland gå vidare till final?! :O Känns lite oroväckande detta. Hoppas folk har med dig hjärnan till tvn imorgon så Eric går vidare. Annars vore det ju skandal. Heja Sverige!
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan sätta igång med maten. Sedan blir det mer plugg!
Imorgon hoppar jag nog på tåget mot Sundsvall igen. Är såååå less på Söderhamn och har ingen större lust att spendera allt för mycket tid här. Har roligare och trevligare hemma hos Christoffer :) Sen pluggar jag mycket bättre där också!
Nej, men då hörs vi imorgon. Det fick bli ett tråkigt inlägg nu utan bilder. Jag är nämligen för lat för att hämta kameran och föra över bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0