Eurovision song contest

Åh, har sett klipp med söta fans. En gubbe från Australien som har "I Love Eric Saade" på tröjan och en kille som rest från Mexico i flera dagar bara för att komma och se Erics bidrag, han skulle måla hela ansiktet och så hade han köpt en Sverige flagga. Och så fick han träffa honom och han skulle skaka hand och kramas om och om igen. Sötgubbar! Hehe :) Själv sitter jag mest och väntar på att det ska börja nu.
Om vi inte kommer topp tio så är det väldigt knasigt tycker jag. Visst, många har bra låtar men deras framträdande är ju så extremt tråkigt. Förutom Irland då ;P Haha.
Idag har jag pluggat och pluggat som en tok. Kanske ska fortsätta med det? Men jag har fått en sån jäkla skrivkramp! Vad har hänt mer idag? Vi har mest bara drygat oss med varandra och ätit mat ;)
HEEEEEEEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0