Breathe deeply

Idag har jag sovit bort en stor del av dagen. Tror ni jag var glad när jag vaknade? Knappast! Fyyyy. Jag tvingade mig till att plugga, för den där motivationen verkar inte vilja komma. Allt rullade ju på hur bra som helst i Sundsvall men här går det verkligen inte!! Antagligen har det att göra med att jag nästan inte har några lektioner och att jag bor hemma hos lilla mamma och får utstå mammas och lillebrors gnäll och tjaffs. Och då vill man helst gå och gömma sig någonstans. Sen såklart, är jag bara skit trött på att plugga just nu. Men ja, jag är iaf nöjd över att jag tvingade mig själv och pluggade lite åtminstonde. Annars har det inte blivit så mycket av den här dagen, bara en promenad. Jag vill bara att det ska bli torsdag så jag får åka till Sundsvall och Christoffer!
Förstår inte hur jag ska palla att jobba i Söderhamn i sommar. Kommer bli tokig. Speciellt när jag måste sova hemma under tiden då jag jobbar på hedbacka. Men det är bara att försöka andas och hoppas på att jag får ett jobb i höst så jag kan dra. Då blir det vilket jobb som helst, till och med Mc Donalds. i västa fall ;P
Hoppas ni har en trevligare tillvaro än vad jag har just nu.
He en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0