Vårplask

Jag vaknade upp skitsur för att jag sovit förlänge, som vanligt ^^                                                                       Men annars har jag varit på super bra humör resten av dagen och hunnit med det mesta som jag planerat att göra idag. Det har med andra ord blivit en hel del plaskandes runt om i staden. Hur härligt är det inte med musik i öronen och solsken i ögonen? Underbart.

Har varit glad över att jag trott att jag hittat min bankdosa, men icke sa nicke. Det var tydligen Ida's bankdosa som jag nu bytt lösenord på.. jobbigt! Man kan ju undra vart min har tagit vägen? Ska vila magen lite nu och sen ska jag nog vända uppp och ner på hela rummet tills jag hittar den.




Man kan använda skidglasögon till mycket. Framförallt till att skära lök.
Min mamma tycker jag är lika rolig varje gång jag ska skära lök.
Men jag menar, vad är det för fel med detta? Det är väl fler som gör så här. Eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0