Underbara vår väder!

Åh, vad glad man blir när man vaknade och solen sken utanför fönstret! Vi började dagen med att städa christoffers lägenhet eftersom det var myrinvandering. Igår när vi kollade på film så kände jag att det var något som kröp på min näsa. Jag fick tag i krypet och såg att det var en myra. Inte så trevligt! Sen när jag vaknade hör jag Christoffer säga att det är myror i hela lägenheten så det var bara att försöka dammsuga upp så många vi kunde. Han ska få hemskickat myrmedel så dessa myror får inte bo här så länge till.
Efter städningen kollade vi på stafetten i skidor där Kalla och ingemarsdotter tog guld, härligt! Tyvärr gick det inte lika bra för herrarna. Jag blir så nervös när jag tittar på sånt där :P Tycker faktiskt det är roligt att titta på de flesta sporterna. Förutom hästhoppning och trav. FY. Kan det bli tråkigare?
Sen var vi ute i solen ett tag, käkade på IKEA och kollade lite i affärer. Jag som är pank fick nöja mig med en hårfärg. Provade även en klänning som det var rea på. Den var i storlek 42. Och ganska, jätte stor! Ganska uppenbart, men jag ville ändå prova eftersomden var så fin. Haha.
Nu sitter vi hemma och ikväll blir det bara en lugn kväll. Kanske lite plugg? Vi får se ;)
Förövrigt så håller jag på att fixar en ny blogg nu men den länkar jag till sen när det är klar och när jag byter till den. Får se hur lång tid det tar. Beror lite på när Frida kan fota mig. :)
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0