Torsdag

Idag har jag och Amanda varit ute och kikat lite i affärer, även handlat en del :) Amanda köpe lite bäbis saker och hon fick två nappar av mig som (Lovis?) ska ha när hon kommer ut. Jag hittade även en del på rean på Lindex! Det blev två koftor, en lång t-skirt, en tjockare "magtröja" och en bikini. Kunde inte låta bli att inhandla bikinin, tycker den är så söt! Sen har jag en jump suit  från HM som jag gärna vill ha... och även ett par vita Converse. Men det får bli en annan gång! Kanske födelsedagspresent? ;)
Nu sitter jag hemma och tänkte plugga lite.. hoppas på att sömntutan Ida hör av sig snart så det blir plugg tillsammans och skidåkning eller något annat motionerande. Annars får jag väl ta och göra det själv då :/ :P
Hur som helst, tänkte bara visa upp bikinin!
Fin va ? :)

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0