Tidig födelsedag :D

Hej hopp! :)
Igår fick jag en lite för tidig födelsedagspresent av Christoffer, han kunde inte hålla sig riktigt ;) Inte jag heller för den delen..
Jag fick världens bästa present, nämligen en systemkamera! Hur länge har jag inte velat haft en sån? Så nu är jag super glad :D Tack världens finaste älskling <3

Idag har vi varit och kollat i Birsta. Jag hade tänkt införskaffa mig en jump suit men så klart fanns inte den jag ville ha och alla andra var slut i min storlek. Varför måste den alltid ta slut så fort? Tycker dom borde köpa in fler kläder i dom storlekar som alltid försvinner först. Men jag köpte iaf ett par tygskor och en mascara.
:)
Nu blir det bilder härdanefter, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0