Sömnlös i söderhamn

Hej! Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat några dagar hos älskling. Ligger i sängen och funderar på hur jag ska göra för att bli trött. Hade varit trevligt om det fanns något på tv som man blev trött av.. finns det något sådant program? :P
Dagen har mest bestått av att åka. Buss, tåg och bil. Blir så trött på tågen som aldrig fungerar! Tåget stannade i huddik och där blev vi sittande ett tag tills Ida och Simon kom och räddade mig! Skönt att jag slapp åka buss resten av vägen till Söderhamn. Jag har tur som har en sån fin vän :) Sen var vi på donken, hämtade skidor, hämtade mat åt mig. Jag åt... sen har det inte hänt så mycket mer än tv tittande, surfning och lite packande inför sälen resan.
Längtar som en tok tills jag får slänga mig ut i backen igen! nå ja, ibörjan är man lite feg men det släpper snabbt ;)
Tänkte att jag skulle sätta igång med träningen igen idag efter sjukdom, men som jag märkte när jag sprang i panik till tåget så är det nog ingen vidare idé med tanke på min förkylning. (som iaf är mycket bättre :)) Får ta det lite lugnt en dag till innan vi drar i väg!
Hoppas ni haft en mer händelserik dag än mig. :)
Ha det!

Förra året va? Jag tror det. Hoppas det inte blir lika kallt i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0