Skidåkning+plugg med söt-Ida

Hej!
Jag klev upp strax före tio. Jag och Ida åkte ner på stan en sväng och sen besiktade vi deras bil. Ida tyckte dock det var lite jobbigt med tanke på att det är en skrotbil men en härlig sådan! Iaf för mig som inte kör ;)
Sen hämtade vi skidor och gav oss ut i spåren på hällmyra. Fy vad vi var dåliga! Varken jag eller Ida kom ihåg hur man gör och hur mycket vi än försökte så slutade det inte så lyckat. Men vi har nu bestämt oss för att börja öva lite så vi blir bättre. När man var liten var det ju hur lätt som helst! Vad hände med det egentligen? Haha, ni skulle ha sett oss där ute alltså.. eller inte.
Sen åkte vi hem till mig och började plugga vid två och slutade strax efter åtta. Så vi är ganska nöjda med oss själva idag ;) SUPER DUKTIGA. Och jag med min matte... blir tokig på den! Ska försöka köra på en liknande repris imorgon. Nu ska jag bara ta det lugnt och sen sova.
Ha en mysig kväll.


Så här såg det ut idag..                                                              
Och här är en fin uträkning. Jag har omprov i Statistik.
Konstigt? Jag klarade matte A med nöd och näppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0