Onsdag

Idag har jag och Amanda varit på stan för att hitta något som jag ska ha på mig på lördag. Jag hittade en klänning för 100 spänn! Inte helt fel. Svart, ganska simpel med dragkedjor. Jag köpte även en rosa aktig lång, skön t-skirt. Älskar sånna! Sen stod vi ganska länge på barnavdelningen på Kappahl och kollade på bäbis kläder. Amanda köpte några små plagg och en kanin. Jag köpte en tröja och ett par byxor. Dom var så söta så jag kunde ju inte låta bli! :P
Längtar tills bäbisen kommer!! Jag ska bli världens bäsa moster ;)
Nu är jag hemma och väntar på Ida. Vi ska såklart plugga. Jag kommer dock ta en paus för att åka med mamma och träna. Sen blir det plugg igen.
Ha en trevlig dag!
Skönt att det börjar smälta igen. Jag kan inte säga att jag blev särskilt glad när det snöade igår!


Ska man gå ut eller stanna hemma och sova?


Dropp, dropp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0