Mums.

Kolla vad jag fick hem idag. Ett kort linne i vid modell och den efterlängtade väskan! Har velat haft den länge men jag velar oftast ett bra tag innan jag klickar hem saker. Därför är det nog bättre att handla via internet för när jag går i affärer blir det ofta massa onödiga saker!
Love it!
Ja, hur som helst.
Idag har jag och Mamma hälsat på Amanda, framförallt eftersom mamma ville få håret klippt. Sen åkte vi och handlade massa mat så nu är kylen full med god mat. Jag älskar när det är så, helt underbart. Dock inte lika underbart i slutet av månaden när man försöker gräva fram något ätbart :P
Nu sitter jag iaf i sängen och väntar... Jag och Ida ska förhoppningsvis dra i väg och simma lite på hällåsen. Får se vad man hittar på ikväll. Förmodligen mys och film. Imorgon åker jag iallafall till Sundsvall och hälsar på Christoffet i någon dag :) <3
Ha en fin dag i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0