Me and my chokladboll.

Hej och hå!
Jag är så otroligt smart som glömde mitt plugg i Sundsvall igår. Jag och Ida bestämde oss för att åka dit och hämta dom. Vi åkte ca 30 mil igår kväll bara för det. HAHA! Bra gjort Isabelle ;)
Ida sov hos mig inatt i förhoppning om att vi skulle kliva upp tidigt och plugga. yeah, right. Det blev inte riktigt så. Nu ska jag dock sätta mig och plugga. Jag och min chokladboll. Tråkigt att plugga utan Ida.. har blivit så van vid att vi alltid gör det tillsammans så vi får se hur det går.
Jag har inte gjort så mycket idag.. sprungit omkring här hemma och fotat allt som finns att fota :P Tänkte att jag kanske skulle gå ut och ta lite frisk luft men vädret är inte så roligt idag. Får ingen lust att gå ut om det inte är sol!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0