Kort version av de närmsta dagarna

Vilket strålande och underbart väder det varit idag! Jag har gått och flinat hela dagen. Man kan ju inte göra något annat när det är sol!
Här kommer iaf en kort liten beskrivning om vad jag haft för mig de närmsta dagarna.
Jag och Ida har ju varit i Sälen med våra bröder och hennes mormor och morfar. Första dagen var ganska dryg då varken mina eller Ida´s skidor fungerade särskilt bra. Andra dagen var bra förutom sista timmen då jag hade så ont i benet att jag knappt kunde ta mig ned för backen och jag ville bara slänga mig i en snöhög och gråta en skvätt! Resten av dagen kunde jag inte gå på foten, var helt svullen. Sista dagen trodde jag att det skulle vara omöjligt för mig att åka men icke! Det var den bästa dagen och benen var perfekta och jag kände mig som superman ;) Men som sagt.. det var sista dagen det och då ville man ju knappast åka hem! Vi hade det så mysigt och roligt att jag gärna hade stannat några dagar till. Det blev även en hel del roliga vurpor. Jag och Adan krockade. Simon körde på en treåring! haha...
Så nu är man alltså back in town. Idag har jag fikat med världens bästa Jenny! Vi har planerat vår gemensamma 20- års fest och haft det trevligt :) Nu ska jag försöka plugga så mycket jag kan innan jag ska käka och gå på en teaterföreställning. Efter det ska jag och Ida bege oss ut i skidspåret och åka längdskidor. Haha! Ska bli intressant.
Ha det så bra idag så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0