ingen rubrik

Hej på er!
Nu har jag packat det mesta, gör det sista imorgon innan vi åker. Är ganska rastlös just nu. Jag blir lätt det när jag inte har något att göra. Ska blir skönt att få komma bort ett tag iaf. :)
Sen har jag lust att hyra en stuga i skogen och vara där helt för mig själv så jag kan plugga. Just nu finner jag ingen ro som helst att plugga. Det går helt enkelt inte att plugga här. Jag blir bara skit irriterad varje gång bara för att jag inte har någonstans att sitta och inte får vara ifred. Det gick hur bra som helst när jag bodde själv. Men här, nej det går inte!
Så, en rik människa som har lust att hyra en stuga åt mig? :P Jag skulle verkligen behöva det nu. Hade jag haft så mycket pengar så hade jag gjort det. Funderar nästan på att åka till sommarstugan i Alfta men jag tvivlar starkt på att det går att leva där just nu :P Då fryser jag ju ihjäl.
Apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0