fredag

Idag har jag och mamma varit i bergvik och kikat in på en loppis. Dock fanns det inget roligt där så jag köpte inget, inte heller mamma. Vi handlade lite på Coop och nu har vi gjort lasange som står i ugnen och jag bara väntar på att den ska bli klar så jag får äta. Hungrig! Det känns iallafall som om förkylningen börjar bli bättre och jag ska försöka sätta igång med min rapport och hoppas på att bli klar så jag slipper lämna in senare...
Tar sex tåget till Sundsvall för att tillbringa helgen med min älskling. Får se hur länge jag stannar men jag måste iallafall vara hemma på tisdag då jag ska prova Frida's slalomutrustning som hon är så snäll och lånar ut till mig  :) Hoppas det passar bara!
Ni får ha en trevlig dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0