stick John!

Nä, men här var man trött ska jag säga er! Håller på att somna hela tiden...
Idag har jag jobbat, varit till arbetsförmedlingen, varit i Ljusne och myst med Lovis och käkat mat på stan med Adam. Nu sitter jag i sängen, blöt av regnet och kan inte förstå hur jag ska orka sitta på ett tåg. X-tågen är ju så sjukt obekväma! Stolarna är stenhårda och man sitter som en giraff i dom. Har ingen större lust med det. Men vad gör man inte för att få vara med sin älskade? :)
Jag har lånat en bok på biblioteket som jag kan ha och läsa iallafall! Bitter fittan blev det. Jag har hört mycket om den och hoppas på att den är bra nu då.
Nä, nu ska jag försöka göra något vettigt! HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0