Oh, soliga sommar!

Idag har vi legat på stranden mest hela dagen. Solat, läst och badat. Härligt! :D Dessvärre har jag bränt mig på ryggen, axlarna, stjärten och benen :( Jag skulle haft solkräm ändå. Typiskt. Så det måste införskaffas även om jag är pank som en lus! Sitter i soffan och har skrivit CV och personligtbrev. Jag har nämligen sökt ett jobb :) Hoppas jag får det men det är nog många som söker.. Men hoppas kan man alltid göra :) Väntar på att maten ska bli klar och försöker tjata på Christoffer att jag vill ha jordgubbar och glass ;)
Ha det bra! :) Just det, jag har ju klarat teorin. Det måste ju berättas! Sååå skönt att ha det gjort. Jag är glad att jag fixade det på första försöket! Bara uppkörningen kvar :S HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0