Längesen nu...

Hej! Det var ett tag sen jag bloggade nu. Ni vet, när jag har roligt så bloggar jag inte ;) hehe. I helgen var jag i Linköping med min mor, lillebror, hans flickvän Sanna och Christoffer. Det blev en hel del strosande i affärer, gamla Linköping osv. Domkyrkan där är så himla häftig! Och jag brukar inte vara så speciellt intresserad av kyrkor men den där är riktigt fashinerande faktiskt. Vi hade en super mysig helg och var på världens finaste bröllop!
Idag har jag och Christoffer sprungit och gått på promenad. Man känner sig så duktig så när man står i duchen och är helt slut i kroppen. Dock är mina benhinnor fortfarande inte så bra och det blir jag tokig på :(  Nu sitter jag i soffan med magen i vädret och försöker smälta maten, vi har nämligen ätit kött och potatisgratäng med goda tillbehör. MUMS!
En liten bildbomb från bröllopet. Mest på det vackra brudparet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0