Städat vinden och beställt resa

Idag har jag och familjen ägnat hela dagen åt att ordna på vinden. Kasta-sälja-sortera i nya kartonger för att  spara. Samt skrivit nummer på kartongerna och en tillhörande lista för att man ska hitta lätt där uppe. Helt sjukt vad mycket vi har slängt och lagt i sälj högen. Det känns bra det! Nu kan man gå in på vinden, det kunde man inte förut! Tror vi slängde mer än tio stora säckar iaf och minst lika mycket ska säljas. Det behövdes med tanke på all bråte vi har samlat på oss under åren. Mamma är den värsta samlaren av oss allihopa, sen kommer nog jag och tätt där efter kommer Amanda.
Man hittade mycket roligt och det var kul att sitta och kolla igenom allt som man glömt bort att man har men som väcker så många minnen när man väl ser det igen. Men min kropp är helt slut! Detta var nästan värre än att jobba ett åtta timmars pass!
Jag och Christoffer har nu bokat resan till Turkiet!! Mysigt litet hotell, 60 meter från stranden och ca en kilometer till staden med shopping och partyställen ;) Najs, Najs! Har redan hittat massa ställen som jag vill besöka. Och en sak som jag bara SKA göra är att dyka. På riktigt. Lääängtar! Så ja, om ca tre veckor ligger vi på den här stranden och glassar :D
Vi har nämligen 60 meter till denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0