Soliga dag

Idag vaknade jag av att Amanda killade mig under fötterna. Hon och Lovis kom hit och hälsade på, eller ja, dom var här hela dagen! :) MYS. Jag och Amanda åkte ut till E-center för att handla lite på Barnens hus och Lindex. Sedan åt vi mat, gick på promenad med Lovis ner till staden och kikade lite i affärer där med. Annars har vi mest bara varit hemma här, hos mamma och tagit det lugnt. Amanda hjälpte mig även att färga håret. Blev rätt så bra, funderar dock på om jag ska lägga i slingor också men jag vet inte hur nödvändigt det är eftersom jag kommer att befinna mig i Turkiet om tre veckor. Och jag kommer förmodligen att få ganska ljust hår när jag är där pga solen! För övrigt är jag väldigt glad över att det var så soligt och varmt idag. Den vitaminkuren behövdes :)
Hoppas det blir fint på lördag också, för då är jag ledig
Ha det bra!
GOFISEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0