Oh my god.

Jahapp. Sitter i sängen och funderar. Har duschat i en timme, minst. Längtar tills imorgon då jag ska inta stranden med Frida och ligga och steka. Ber för fint väder!! Annars funderar jag på hur jag ska klara mig utan min kärlek i ännu en vecka. Och hur jag ska kunna sova inatt. Jag förstår inte hur jag ska kunna sova inatt.. Natten som var sov jag inte en blund. Låg bara och vred och vände på mig och gav upp vid femsnåret. Gick runt på jobbet som en zombie. Efter jobbet blev jag skit pigg och är fortfarande det. Ingen sömn inatt heller? Då dör jag!
Känner att jag har mycket som ska hinnas med imorgon och under augusti. Morgon dagen kommer inte gå ihop, känner det som. Krångel! Och augusti? Jobb, jobb och jobb sedan drar vi till Turkiet och när jag kommer hem hinner jag sova några timmar för att sedan kliva upp och skriva min sista tenta på krimkursen. När i hela världen ska jag ha tid för att plugga? Tänkte att jag skulle hinna med att plugga lite då och då under sommaren. Jo, men säkert. Jag har jobbat och har jag inte gjort det så har jag legat som ett slakt i sängen och varit lagomt död.
Men jag ska försöka och göra det bästa av situationen. Men en sak är säker. Jag tänker inte så mycket som titta på åt en bok som innebär plugg under veckan i turkiet. Jag måste få andas ut ett tag. Då tackar jag och bockar för ett dåligt betyg på tentan, faktiskt. Dumt? Ja, förmodligen. Men vad ska man göra då? Jag tänker inte stressa och vara ett nervvrak under resterande delen av sommaren. Det räcker med att jag har jobbat häcken av mig!
Som jag alltid brukar säga. Det är ingen idé att oroa sig, inget blir bättre av det. Och inte är det hela världen om jag får ett F på tentan. Jag har förtillfället noll motivation och tänker inte lägga ner energi på att lägga stenar i magen. Jag har inte tid för att stressa och pressa mig själv nu. Då går jag nog in i väggen.
Så, nu har jag skrivit av mig och bestämt mig för att ta det lugnt.
Haha. Hälsan kommer ändå före ett betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0