mardröm, jobb och trötthet!

Fy. Tänker mest på det som hänt i Oslo, framför allt på det som hände ungdomarna på ön. Det är hemskt! Jag kan inte förstå att något sådant kan hända. Så det är vad jag har tänkt på igår och hela dagen idag. Jag jobbade mellan sju och tre idag och varje gång jag hade en minut över sprang jag till tvn för att se om det framkommit något nytt. Mina tankar går till ungdomarna och deras nära!
Jag får lite ont i magen när det händer sådana hemska saker. Tänk på dom som mist sin familjemedlem och vän. Fy! Det är ju det värsta som kan hända och alla människors största mardröm. Verkligen min! Jag drömmer ofta sådana hemska drömmar och oroar mig alltid för mina nära.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Jag jobbar och står i så att kroppen snart går sönder. När jag är ledig vilar jag mest och har ingen ork till att göra något, eller också åker jag till min älskling i Sundsvall och lägger mig på soffan där! ;) i onsdags firade vi iallafall Christoffers födelsedag med hans familj och släkt med tårta och annat gott!
Idag efter arbetet har jag lekt med Sanna och Ida, mys!
Känner mig så dum för att jag inte hinner göra något roligt i sommar. Har knappt träffat de flesta av mina vänner och det är sorgligt. Ska försöka ta mig mer ork när jag är ledig! En sak har jag iallafall att se fram emot och det är utomlandsresa med Christoffer i augusti. Ska bli helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0