Gatufesten

Ett lila band som symboliserar att jag har tredagarsbiljett till gatufesten.
Igår åkte jag och Christoffer in till staden för att käka. Vi passade även på att testa en skit häftig "äventyrsstimulator" som vi inte trodde skulle vara något speciellt, men så var det inte. Shiiit, trodde verkligen att jag skulle flyga ur den där saken, även om det var omöjligt. :P  Efter det kikade vi en stund på Petter och sen åkte vi hem. Nu jobbar Christoffer och jag är hemma.. ska ta mig en macka och glo på Skilda Världar ;) haha. Sen ska jag hoppa in i duschen och ta mig antingen till Birsta eller Centrum och kika i lite affärer.
Känns fortfarande inte på riktigt det här med körkortet. Känns snarare som om jag är ute och tjuvåker!! Sjukt att jag får sitta själv i en bil!
Ikväll blir det Håkan Hellström iaf! Dock tror jag det blir lugnt ikväll och ingen alkohol men imorgon ska vi nog röja lite! :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0