Bitterhet.

Idag var Lovis och Amanda här hos oss och hälsade på! Först sov hon som en stock, så vi tog vagnen och gick på en promenad. När vi kom hem fikade vi, hela familjen och bara väntade på att hon skulle vakna. Det var helt fantastiskt att se henne le för första gången. Och det var riktiga leenden också. Lillstumpan!
Nu sitter jag och kikar runt på internet och har inte så mycket att göra... En väldigt god vän frågade om jag ville följa med ut ikväll men eftersom jag inte äger minsta lilla korvöre så blir det en tråkig hemmakväll för mig. Det är extremt tråkigt att inte ha några pengar, och jobbigt. Hur ska jag ta mig till jobbet om jag inte har råd att åka buss? Hur ska jag överleva utan snus? Och hur ska jag kunna ta mig till Christoffer? It sucks.
Igår lånade jag en bok på bibblan. "Här ligger jag och blöder", den var bra och jag läste klart den inatt. Jaha, det var det de. Vad ska jag nu hitta på? Fult väder, ingen bok, inga pengar och på tv:n finns inget annat än jobbiga skit program.
Ja, jag är bitter men vad ska man annars vara, i detta väder och med en plånbok som ekar tom? Tur att det finns en underbar sötunge som kan förgylla min tråkiga tillvaro :) Synd att jag inte kan sno henne och bara mysa med henne hela helgen. Det skulle vara grejer det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0