Torrboll

Sitter vid köksbordet och försöker plugga.. men det går inte alls bra. Jag blir bara tokig och kan inte sluta tänka på hur jag ska kunna lära mig allt i denna bok. Jag ska ha en sex timmar lång tenta på fredag och tydligen kommer man inte ens ha tid att öppna boken för att friska upp minnet. Hur ska detta gå? Jag förstår verkligen inte. Det spelar ju ingen roll hur många gånger man läser boken. Man kommer ju ändå glömma bort hälften, om inte mer. Plus att boken är torr och tråkigt skriven. Om jag hade skrivit den här boken så hade den varit mycket intressantare. Det hade väl egentligen inte spelat någon roll vem som skrivit boken så länge det inte är någon torrboll vill säga. Hur orkar man skriva så torrt och tråkigt? På ett svenskt språk som man ändå inte fattar. Varför krånglar de till det så mycket? Vägra skriva normalt?
Haha, okej.. ursäkta nu gnäller jag väldigt mycket men ibland blir jag bara så irriterad.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0