Tänk positivt Isabelle!

Idag har jag packat och grejat hela dagen. Nu har jag jätteont i kroppen, framförallt i fötterna! Helt seriöst, jag kan knappt gå! Nu tänker jag nog ligga på soffan resten av kvällen :) Detta blir min sista kväll/natt i den här lägeheten och det känns lite i hjärtat. Jag vill inte! Guuuud sååå deprimerande detta känns.. men det är bara att ta det som det är. Jag ska verkligen försöka att inte nedvärdera mig så mycket. Jag ska ta tag i körkortet och gasa på för full så jag får det avklarat så fort som möjligt! Sen ska jag söka jobb som en galning. Man har ju ingen större lust att fastna hos mamma för länge men även det gör ont i hjärtat, att söka jobb alltså.. jag vill ju så gärna jobba på kollo i sommar och jag kommer bli jätteledsen om jag inte kan göra det.

Nä, men det blir nog bra det här..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0