okej!

Idag klev jag upp halv nio och var hur trött som helst eftersom jag inte kunnat sova. Christoffer tar som vanligt upp hela sängen och klockan fyra gav jag upp och gick och lade mig i det såkallade gästrummet. Skyndade mig att duka upp köksbordet med bananer, yougurt (stavas?  Lär mig aldrig..), fanta och snus för att tillbringa de närmsta timmarna med en gruppwebbtenta. Det var den roligaste och mest givande tenta jag haft. Så det var ju bra! Plus att jag tror det gick ganska bra och det är ju alltid positivt. Har nu ätit lunch och ska slänga mig på soffan en stund och kika på tv innan jag forstätter med skoluppgifter, bokläsning och hemtentor. Det är bara att ligga i som en räv, som Pippi skulle ha sagt.

Som ni kanske förstår blir detta ingen lugn helg. Det blir en hel del plugg..

Ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0