Lördag

Gud vad kul det är att vara nitton år, inte ha något jobb och vara helt pank. Jag vill inte flytta. Vill inte ens tänka tanken på att packa ner allt igen, trycka in allt i ett förråd i väntan på bättre tider. Jag vill ha bättre tider nu! Jag vill inte bo i Söderhamn, No offence, jag älskar Söderhamn men jag vill inte bo där. Inte nu iallafall kanske senare i livet. Det känns lagomt misslyckat att flytta tillbaka och bo under samma tak som mor och bror. Men vi måste försöka se det från den ljusa sidan, eller hur? På något sätt så ska jag göra det här till något posivit :P Jag slösar ju åtminstonde inte bort mina sparpenga och det är ju bra. Haha. Gud vad jag försöker övertala mig själv nu.. Nä, men det är väl ödet det här så det är bara att hänga med och hoppas på att det händer något trevligt snart. Det kan väl inte alltid gå som man vill här i livet. Thats life. Det är väl bra att det går upp och ner här i livet, annas skulle man ju inte uppskatta tiden då det går uppåt. Man kan ju alltid hoppas på att jag kommer in på polishögskolan i höst. Då skulle mitt liv vara på den högsta toppen som jag kan komma :) Det är bara att vänta och se. Det är ju en del som kan behöva fixas också.. tex körkort och synen.

Nu ska jag fortsärra att plugga och så får jag hoppas på att ni har en gladare och mer positiv lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0