Hemska natt..

Jag har inte sovit ett skit inatt. Kanske en timme? Fy fasiken vad slut jag var när jag skulle kliva upp för att skriva klart hemtentan. Igår satt jag och försökte hitta artikeln för att kunna svara på sista frågan, vilket var helt omöjligt så jag skrev till massa lärare och elever i förhoppning om hjälp. EN tjej svarade, men hon blev min räddare i nöden! Gud vilken tur att det finns snälla och hjälpsamma människor. Nu sitter jag här vid köksbordet och har precis skickat in tentan, det känns bra även om jag tror att det hade kunnat gå bättre. Huvudsaken att jag klarar den och gör jag inte det blir jag tokig :P Idag tänker jag INTE plugga något mer, utan tar det i morgon och på söndag istället. Tror jag ska städa lite och kanske åka in till Birsta och kolla lite. Jag skulle behöva en mp3 spelare eller något liknande som jag kan ha när jag ska ut och springa. Det blir för jobbigt och tråkigt utan musik. Tror jag ska åka in och göra det.. köpa något billigt skit bara :)

Ska nog ta och överraska Christoffer med städning :) Kanske han förlåter mig för att jag var en surigtröttjäkel imorse. :P

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0